salam perkenalan.

assalamualaikum
blog ini sengaja ku bina untuk memaparkan tentang istana hatiku yang telah lama terpendam...
mungkin pada sesiapa yang pernah mengenaliku akan faham akan situasi diriku..
aku ucapkan selamat membaca, kalau rajin tu comment lah, kalau ada masa follow jer lah..
k thankz guys....

Tuesday, April 10, 2012

kisah aku dan dia..

lama sudah aq pendamkan
akan satu rasa yang tak terjawab
adakah kerna aku
adakah kerna dia yang dekat
atau kerna dia yang jauh...
berbalam-balam sudah
berpinar-pinar sudah
tak ku tahu
apa kesudahan yang akan aku hadapi
bahagia?
derita???
sepi???
entahlah...
tak tercapai dek hati ini untuk terus memikirkannya...
hasrat hati??
lama tak kuturuti...
nafsu??
aq jadikan raja...
bila lah tubat aq kan tercapai...
ku cari bukannya tidak
tapi.....
cuma sekadar menulis di pinggir ombak...
datang yang seronok dunia, aku lupa yang akhirat...
banyak dosa nie....
terampun atau tidak??
berjaya atau tidak???
cakap kosong bolehlah kut...
buatnya???
bila lah tuee.........

No comments:

Post a Comment